miercuri, 17 martie 2010

Lasiodora Parahybana


Iar am intarziat cu 1 zi dar nu cred ca intereseaza pe cineva. Descriu si aceasta specie asa putin, este prima mea tarantula, pe locul 2 ca marime din lume.
Habitat: Padurile tropicale din estul Braziliei.
Tip: Specie terestra
Dieta: Puisorii pot fi hraniti cu greieri si alte insecte mici. Adultii mananca gandaci, alte insecte mari, soparle mici si ocazional un pui de soarece sau un soarece adult.
Marime adulta: 19-25 cm.
Rata de crestere: Rapida.
Temperatura: 24-29 C.
Umiditate: 78-82%. Toate tarantulele cu un diametru ce depaseste 7 cm pot bea dintr-un bol plat de apa.
Temperament: Semi-agresiv si activ.

Sursa Google. + 1 poza cu micuta mea

Un comentariu:

  1. bun venit in blogosfera satmareana, nationala si globala, intergalactica >:). te-am adaugat la lista mea de bloguri satmarene...uratule :)

    RăspundețiȘtergere