vineri, 10 decembrie 2010

I'm back


N-am mai postat de ceva timp pe aici, am cam lasat balta blogul dar am simtit nevoia sa mai scriu cate ceva. Intre timp am avut mici mari schimbari in viata, in mai m-am desp de prietena mea, intre timp am avut niste probleme aiurea, mi-am schimbat si aparatul si incet incet lucrurile o iau spre bine. Desi nu sunt tocmai in apele mele, vine craciunul, vine anul nou...vine ziua mea si nu va fi tocmai usor..de ce? pentru ca anul trecut pe perioada asta a fost una dintre cele mai frumoase perioade ale vietii mele..da, e vorba de Rebecca..a fost si bine si rau dar se pare ca a "esuat" treaba si a "esuat" mult prea usor.. Desi au trecut 7 luni, acum in pragul sarbatorilor e putin ciudat, putin mai rece si putin mai diferit... poate pentru ca nu mai e ea? Cine stie..
Gata, am fost cam prea moale de data asta dar simteam nevoie sa ma descarc. Ma simt mai bine si daca tot am un photoblog am sa atasez si o poza facuta cu "scula" noua :) e vorba de Nikon D90 si ii multumesc lui vudu pentru ca a reusit sa ma corupa sa trec de la canon la Nikon :D

Un comentariu:

  1. te cunosc esti un baiat bun si stiu ca ai sa trebi peste!sunt in viatza si lucruri bune si mai rele dar trebuie sa ai rabdare pt ca timpu le rezolva!acum am descoperit ca esti si fotograf!iti urez mult noroc si ai grija de tn....

    RăspundețiȘtergere