duminică, 7 martie 2010

Un nou inceput...


Eh am ajuns si eu printre randul "bloggerilor". Am tot stat pe ganduri si mi-am spus ca am nevoie uneori de un refugiu, un loc unde pot sa ma descarc dar in acelasi timp sa imi arat munca si sa mai scot si eu 2 3 cuvinte despre viata, calatoriile si lucrurile ce le mai fac. Imi plac la nebunie animalele, in special cele exotice, gandaci, arachnide, etc.. Am o Iguana de mai bine de 1 an(1,15 cm are) si 4 tarantule. Dar nu am de gand sa ma opresc aici. Am sa atasez si cateva pe parcurs dar deocamdata doar cu tarantula preferata.. enjoy.

3 comentarii:

  1. HEHE! Am vazut-o si p-asta :D Bun venit printre cei cu blog (n-am mai postat de vreo 2 luni, da heh') E bine ca ai facut pasu asta si crede-ma, de aici incolo o sa vina totu de la sine! (cu putin efort, bine inteles) Abea astept sa merg acasa in vacanta de Pasti si-ar fi bine sa ceri vreme frumoasa si numai cativa banuti sa fie, ca bagam benzina in racheta si plecam pe Luna la pozat :))) Numai bine si multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms micule :) ai fost cel care m-a indrumat in ce consta poze, blog si multe altele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai venit printre noi, ăştia cu bloage, dar vezi că ai ceva goz pe senzor :D sau ţi murdar peretele acolo, din 2 una :)

    RăspundețiȘtergere