duminică, 14 martie 2010

Nhandu Chromatus



Au trecut cateva zile de cand nu am mai postat dar im reiau activitatea. De azi incolo timp de 6 zile am sa va prezint pe rand fiecare specie de tarantula pe care o detin. Specia cu care incep se numeste Nhandu Chromatus, are in jur de 3 cm, creste destul de mare(vedeti pe google imagini mature cu specia), o am de 2 zile de la Dan Coman unul dintre cei mai cunoscuti in vanzarea tarantulelor si nu numai din tara. Cam atat pe moment..nu am sa descriu fiecare specie in parte ca nu prea am chef sa scriu toate lucrurile ce le stiu despre aceasta specie. Va prezint 2 poze si maine va prezint urmatoarea. Va fi Psalmopoeus Irminia :)

Un comentariu:

  1. Also got a Nhandu Chromatus Tarantula, waiting for it to moult right now.. I noticed that it became inactive and always hiding, must be moulting.

    RăspundețiȘtergere