marți, 9 martie 2010

Culturismul..


Dupa cum bine stiu majoritatea persoanelor care ma cunosc sunt pasionat de culturism, un sport pe care-l practic in momentul de fata de aprox 17 luni cu intreruperi. Nu m-am gandit inca sa-l practic pt performanta doar sa am un fizic mai bine definit si ingrijit.
2, 3 cuvinte despre culturism. Inceputurile culturismului au avut loc intre 1880 si 1930. În anii '70, culturismul s-a bucurat de o popularitate explozivă datorită lui Arnold Schwarzenegger şi filmului "Pumping Iron" (Pompând fierul), de unde si idolul meu in culturism. Arnold Schwarzenegger detine si in momentul de fata titlul pentru cele mai perfecte circumferinte al bratelor, le avea perfect identice. Nimeni pana acum nu a reusit sa-i doboare renumele chiar daca a avansat enorm de mult culturismul de atunci. Pentru mine culturismul inseamna si un refugiu, un loc unde ma descarc si ma rup de realitate in momentul in care am greutatile in palme. Uneori sunt intrebat la sala de forta"cu tine nu se poate vorbi cand iti faci antrenamentul?" ei bine, nu prea.. Ii locul in care imi place sa fiu doar eu.. Am sa incerc sa practic sportul pana ma vor lasa incheieturile si sanatatea :) cam atat deocamdata si o poza cu Arnold intr-una din momentele lui de glorie. Am citit f multe reviste de acolo fiind sursa informatiilor. Iar poza de pe Google :)

6 comentarii:

  1. e ok sa il ai ...un fel de exemplu pe Arni, doar sa nu incerci sa ajungi la "perfectiunea" lui prin metodele sale ;) ... hai ca ne revedem in curand la sala ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) in primul rand nu cred ca as avea sistemul lui immunitar asa puternic si in al 2-lea rand aveam ocazia dar am refuzat..

    RăspundețiȘtergere
  3. Rămâi la meseria de pet detective/ingrijitor de arachnide şi lasă culturismul pentru alţii mai puţin ingâmfaţi! Cius :):*

    RăspundețiȘtergere
  4. anonim, trebuia sa lasi si un nume :) nu sunt ingamfat daca fac culturism. decat sa fiu obez mai bine ma simt asa..

    RăspundețiȘtergere
  5. Mucea aka Marlboro10 martie 2010 la 08:00

    Adica ce vrei sa zici mai?
    Sa te frec :D

    RăspundețiȘtergere
  6. haha :))) sa te frec eu pe tine :)) auzi tu la el
    imi zice pet detective :)))

    RăspundețiȘtergere