sâmbătă, 11 decembrie 2010

Club?


Nu demult am ajuns de prin oras, cluburi si asa mai departe. A fost o seara cam nasoala.. Am simtit iar nevoia sa descriu prin cateva randuri serile astea "iesitul in oras". Am fost in club, a fost ok pana la faza in care un prieten bun de-al meu a luat fara vreo vina bine intemeiata un pahar spart in fata, ochi si arcada. A ajuns la spital intr-o stare groaznica, plin de sange si rani foarte urate. Oare unii ce inteleg prin iesitul in club? majoritatea doar alcool, droguri sau alte minuni, unii/unele la agatzat, altii scandaluri si unii care ar iesi sa se distreze dar au serile "distruse" din cauza celor care-s pusi pe scandaluri.. Mie personal imi place sa ies pt muzica, mai beau cate un pahar, doua pana simt ca e de ajuns. Seara asta nu a fost una tocmai ok dar ce sa facem, asa e viata. Totusi sper ca prietenul meu sa fie bine, fara sa aiba complicatii.. Multumesc celor care au chef si rabdare sa citeasca porcariile mele :)
Si evident daca tot e fotoblog atasez si o poza(e de acum 2 sapt.), evident facuta de mine :)
peace!

2 comentarii: