luni, 13 decembrie 2010

Paul Kalkbrenner


Incet incet tind sa cred ca e dj-ul meu preferat.. A crescut enorm pe piata muzicala datorita melodiei "sky and sand" care a spart foarte multe vanzari record urmat de celebrul film Berlin Calling creat dupa fapte reale. Pentru mine filmul inseamna si ceva mai deosebit pt ca a fost vizionat cu o persoana foarte draga mie si tin minte ca am facut misto de film chiar la inceput(daca ati vazut stiti despre ce e vb, daca nu, merita sa vedeti). Este un tanar nascut in 1977 "Leipzig" Germania si este un dj de muzica electronica creata 100% de el(se vede si in film). Azi am descoperit o melodie pe youtube care a pus capac si am fost total socat de ce am vazut/auzit. Melodia se numeste "Gigahertz" dar cred ca mai bine va las un link sa vedeti ce inseamna o distractie adevarata.

+ o poza cu coperta celebrului film care zic eu ca ar trebui vizionat de orice iubitor de muzica si nu numai. (sursa: google, reviste si binecunoscutul youtube)

2 comentarii:

  1. Asta'i de fapt un Frankie Wilde al Germaniei.

    Piesa mea favorita de la el este Castanets, ascultata de doctorita lui cand ii pune castile pe urechi in spitalul de recuperare. :D

    Long Live Music & Mario! :D

    Sergiu

    RăspundețiȘtergere